Fleshlight brengt Private Collection uit

Fleshlight werkt samen met de Private Media Group voor de lancering van de Private Collection, waarin internationale adult beroemdheden voorkomen.

“In onze samenwerking brengen wij vier van PMG’s internationale sterren in, Aletta Ocean, Lucy Belle, Black Angelika en Tarra White als onze Private Girls,” zei Brian Shubin, executive vice president van Fleshlight. “We hadden al veel succes met de kleinschalige verkoop in Europa en de verwachtingen zijn hoog voor de grootschalige uitgave in Europa die oktober begint.”

De Private Collection bevat een exclusieve nieuwe ‘Primal’ textuur aan de binnenkant. Volgens het bedrijf zijn in deze textuur de populairste texturen van Fleshlight gecombineerd “tot een intens bevredigende ervaring”.

Met de recente lancering van de Fleshlight International kan het bedrijf de Europese klanten sneller en goedkoper bedienen.

“Met de opening van onze Europese ontwikkel/distributie faciliteit in Seville. Spanje, en met onze nieuwe Europese online winkel, eu.Fleshlight.com, proberen we om Europa al onze kwaliteitsproducten en service te bieden zonder last van invoerbelasting en andere belastingen” vertelde Shubin ons. “De nieuwe locatie is deel van onze internationale strategie en zal ons helpen om nieuwe partnerschappen te sluiten en ons bereik wereldwijd te vergroten.”

Bovendien gaf Fleshlight aan dat hun merk Fleshjack ook internationale klanten zal gaan trekken.

“De Visconti Triplets waren onze eerste Europese sterren,” zei Shubin. “We introduceerden de Visconti jongens op onze homo online-winkel, Fleshjack.com, met producten gemaakt uit mallen van de echte konten, monden en penissen van de Visconti drieling,” zei Shubin. “Onze nieuwste Fleshjack Boy is Brent Everett, waar, ook al is het een Amerikaan, veel internationale interesse voor is.”

“Hij kreeg de meeste stemmen in een online enquête die we hebben gehouden en bedrijfseigenaren steunen de keuze van onze klanten. Brent Everett wordt gevolgd door producten uit mallen van Pierre Fitch en Brent Corrigan, de nummers twee en drie volgens onze klantenenquête.”