LELO Unveils Insignia Line, Lifestyle Products

In de suite van het Rio Hotel en Casino, onthult designermerk van intieme producten, LELO, haar nieuwste lijn van luxe genotsobjecten, samen met lingerie en accessoires, tijdens de Internationale Lingerie Show deze week.

De Insignia-vibrator lijn bevat Alia, Isla and Soraya. Elk model komt in een elegante cadeauverpakking met een Insignia broche, een (landspecifieke) oplader, satijnen opbergtas en één jaar garantie.

Ze zijn allemaal gemaakt van siliconen en ABS en hebben drie knoppen om de vibratie-intensiteit en stimulatie mode in te stellen. Alia en Isla hebben zes verschillende vibratiepatronen en Soraya kent acht modi met onafhankelijke motortjes op elke genotspot.

LELO pronkte ook met haar nieuwe accessoirelijn; een luxe lijn knevel en plaagproducten met onder andere handboeien, blinddoeken en een suède zweepje.

Het bedrijf gaf bezoekers van de kamer een kijkje in de (binnenkort uitkomende) lingerie collectie, die onder ander zijde nachthemden, jurkjes en een dienstmeisjeskostuum bevat.

LELO’s Flickering Touch Massage-oliën zijn versierd met 24-karaats goudvlokjes die glinsteren als ze op een lichaam zijn aangebracht. De collectie is verkrijgbaar in unieke geuren zoals Balsam Fir and Bergamot (sparrenbalsem), Spicy Clove and Amber (pittige kruidnagel) en Fresh Lily and Musk (frisse lelie).

De lijn van massageproducten bevat ook soja-gebaseerde kaarsen in vanille, chocolade, zwarte peper en granaatappel en sneeuwpeer en cederhout.

“We positioneren ons door onze verscheidenheid als een lifestyle merk,” zei LELO’s Jill Beaverson aan XBIZ. “Enkele van onze producten zijn bijna mainstream omdat ze zo vooruitstrevend zijn.”

Voor verkopers onthulde LELO haar nieuwe Retail Staff Training Booklet; een boekje met productbeschrijvingen, onderhoudsinstructies, specificaties en instructies over LELO’s twee-knoppen interfaces. Het boekje bevat ook verkooppunten, die gedeeld kunnen worden met kopers.

Het bedrijf was afgezonderd van de ILS show verdieping en Beaverson gaf aan dat de suite mogelijkheden bood om de producten in al hun glorie te bekijken.

“De kamer was goed, want nu kon de preview van de producten plaatsvinden zoals het hoort – één-op-één,” zei ze.