Servicebeleid EDC Internet

Service staat bij EDC Internet zeer hoog in het vaandel. Dit blijkt niet alleen uit onze aansluiting bij de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie en beschikking over het Thuiswinkel Waarborg, maar ook uit ons discrete handelswijze op het gebied van verpakking, verzending, betaling en retournering. Op deze pagina vindt u meer informatie over ons servicebeleid.

Verpakkingsbeleid

Niet iedereen vindt het prettig als anderen (huisgenoten, buren, postbodes etc.) op de hoogte zijn van hun aankopen. EDC Internet verstuurt haar pakketten daarom in een stevig afgesloten, blanco doos. De inhoud en herkomst van het pakket is dus niet van buitenaf te herleiden.

Betaalmethoden

EDC Internet wil dat iedereen veilig en ongehinderd online kan winkelen. Daarom bieden wij integere en gebruiksvriendelijke betaalsystemen aan van uitsluitend betrouwbare bedrijven (o.a. DocData Payments, PayPal en AfterPay). Onderstaande betaalmethoden worden momenteel door EDC ondersteund:

  • iDEAL (alleen Nederland)
  • PayPal
  • Creditcard (Mastercard en Visa)
  • Bancontact / Mister Cash (alleen BelgiĆ«)
  • Betaling achteraf (alleen Nederland en Duitsland)
  • Vooruitbetalen
  • Direct E-Banking (een aantal Europese landen)

Verzendmethoden

EDC Internet hanteert een zeer efficiƫnt verzendbeleid, wat zich uit in opvallend snelle levering. Binnen 3 minuten na afronding van de bestelling, ontvangt de klant van ons een orderbevestiging per e-mail. Zodra wij de order verzonden hebben, ontvangt men per e-mail een Track & Trace code. Met deze code kan de status van de bestelling gevolgd worden. De levertijd is afhankelijk van de gekozen betaalmethode en onze voorraad:

  • iDEAL / betaling achteraf / creditcard / PayPal: De order wordt dezelfde dag verzonden indien alle producten op voorraad zijn. Levering 7 dagen per week!
  • Vooruitbetalen: De levertijd bedraagt 3 tot 5 dagen, omdat de bank de transactie vooraf dient te verwerken.

Afhalen - Afhalen bij ons distributiecentrum in Veendam is mogelijk. Hier kan contant worden betaald of betaald worden via PIN.

PakjeGemak/Bpost punt - Afhalen op een afhaalpunt wanneer het de klant uitkomt.

Klantenservice / Helpdesk

Vragen of opmerkingen? De EDC klantenservice staat voor u klaar! Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar van maandag t/m zondag (ma-vr van 09.00 uur tot 23:30 uur, za van 10:00 tot 22:30 uur en zo van 17:00 tot 22:30 uur) via telefoonnummer +31 (0)598-690453 (of +32 3 8081140). Wij zijn uiteraard ook per e-mail / contactformulier bereikbaar. Wij doen ons uiterste best om uw vraag binnen 24 uur te beantwoorden. Kijk voor meer informatie onder contact.